18/4-2012

2012-04-18 @ 19:57:47

Skoldagen har varit bra! På svenskan skrev jag klar min uppsats och jag blev rätt nöjd. Jag tror att jag läste den för många ggr för i slutet lät den bara tråkigare och tråkigare. Men i början var den jätte bra! På gympan joggade jag i liljanskogen och jag sprang nästan hela vägen och jag fick faktiskt inte håll! Otroligt för att vara mig!

Jag tänkte hälsa på Laura efter som hon ligger på sjukhus nu, hon får berätta senare. Men det blev inte av eftersom jag inte hade en anning om vart hon var och när hon skulle opereras. Men vi saknar dig Laura♥ Jag antar att ni förstår att det kmr bli lite dålig uppdate från Lauras sida på ett tag.

Erki Perki/Erika hade hoppträning idag och jag tror att det gick bra för henne!

Kramar Sophia


Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: visst är han! :D

2012-04-18 @ 20:16:38
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Marie Küger

sv: haha tack, måste ju bjuda på sig själv ibland ^^

2012-04-18 @ 21:23:02
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0