Ett litet hjärta

2012-04-14 @ 12:40:23

Hej jag har tyvärr inte kunnat blogga på min dator på ca 2dagar nu för den är jätte konstig och varje gång jag lägger upp en bild eller gör ett mellanslag loggas jag ut, så nu bloggar jag på mobil. Jag gillar inte att blogga på mobilen för det inte finns lika många inställningar och man kan inte gör tidsinställda inlägg och bla bla bla. Aja jag har fått reda på 2 dåliga nyheter och 2 superbra nyheter fast de berättar jag senare. Jag har hört att det snöar i Stockholm. Usch! Här på Gotland är det super soligt och varmt. Jag har ridit nästan varje dag! Jag har ridit VINJA (mest) mitt lilla hjärta, Mercedes , Bella, Poppen, torre och charisma. Det känns som om jag och Vinja har kommit närmre varandra än någonsin och jag älskar henne mer och mer för varje dag som går!! Fast det är synd att hon är 24 år nu. Men det märks inte för hon är piggare än någonsin.
Justja jag gjorde en ny header vad tycks? Var den gamla bättre?
Kramar Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0