Gröna Stugan

2012-04-09 @ 18:51:53
Idag har jag och L inte gjort någonting. Jag kom vid 9 med Nea och L kom vid 11. I helgen tillbringade vi dagarna i Gröna Stugan med lite filmer. I lördags var ute ur huset två ggr. En gång var för att gå till prisextra för att köpa lunch och den andra gången var för att rida. Red Hippon en av L´s favoriter. Jag red med på S´s lektion för Karin. Det gick ganska bra för att vara första gången jag satt på Hippon.
Imorron ska jag och L åka ut och lämna Pippi i Täby för att sen tagga till Täby. Vi ska rida på kvällen för Kicki. Har aldrig ridit för henne förut så det blir första gången.
I söndags åkte S till Gotland så där kommer ni att få lite uppdatering från.
Idag har jag och L inte gjort någonting. Jag kom vid 9 med Nea och L kom vid 11. I helgen tillbringade vi dagarna i Gröna Stugan med lite filmer. I lördags var ute ur huset två ggr. En gång var för att gå till prisextra för att köpa lunch och den andra gången var för att rida. Red Hippon en av L´s favoriter. Jag red med på S´s lektion för Karin. Det gick ganska bra för att vara första gången jag satt på Hippon.
Imorron ska jag och L åka ut och lämna Pippi i Täby för att sen tagga till Täby. Vi ska rida på kvällen för Kicki. Har aldrig ridit för henne förut så det blir första gången.
I söndags åkte S till Gotland så där kommer ni att få lite uppdatering från.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0