Hoppning på Vinja❤

2012-04-12 @ 10:16:27

75 cm

55 cm

Igår hoppade jag Vinja ♥ Jag hoppade först i hagen (barbacka) och sedan ute i skogen (med sadel). Det var jätte kul. Jag hoppade bara 75 barbacka för sist jag hoppade henne 85 cm (med sadel) ramlade jag av pga att hon har så konstig hoppteknik. Men det gick jätte bra i alla fall. Ute badade vi lite och hade galopptävling. övade även på att länga traven som är jätte kul på Vinja eftersom Vinja bräddar på bakbenen så känns det som en blandning mellan trav och galopp. Ute bilderna får ni senare.

♦ Sophia ♦


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du är så sjukt duktig sophia!

2012-04-13 @ 16:28:07
URL: http://mirjaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0