Överraskning!

2012-04-20 @ 07:46:53

Igår har jag varit i skolan (nehe...), det var en ganska soft dag med tanke på att man kan göra vad man vill i typ 2 och en halvtimme.

Efter skolan åkte jag till Ejes med mamma, vi köpte lite praliner och jättegoda kolor.

Sen åkte jag till Sophia för att göra den hemliga saken till Laura, vilket var att köpa en stor fet godispåse och åka hem till henne. Hon blev jätteglad när vi kom. Vi satte oss och kollade på Breaking Dawn (igen) fast bara Jakobs scener.
TEAM JACOB!!

Laura har åkt ut till sin mormor igår, så jag vet inte hur mycket hon kan blogga.

Kramar Erika


Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHA Team Jakob vs Team Edward

2012-04-21 @ 10:29:37
URL: http://eslmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0