Presentation av E

2012-04-09 @ 21:28:55
Kom på att jag hade glömt att presentera mig.
Jag heter då Erika och är 12 år. Jag rider på Stockholms ridhus där jag har ridit i tre år och alltiallt 8 år. Jag lärde känna S då jag började i hennes klass i fyran och L genom stallet. Mina favorit hästar är Conny, Picasso och Donna. Jag rider 2ggr i veckan , men ibland blir det mera. Jag har bloggat på några andra bloggar förut men har tröttnat på dom.

Conny:
Conny är liten busig c-ponny som är 10 år. Om man inte passar sig tar han tillfllet i akt och busar, men det är ju en del av hans charm. Rider inte Conny så mycket för tillfället, men han har alltid en plats i mitt hjärta. Sköter Conny tre gånger i veckan.

Picasso:
Picasso är en isabellfärgad häst på 156 cm. Han är 13 och en riktig prins. Rider honom oftast två ggr i veckan, varav en är hoppning. Det högsta vi hoppat är 110-115. Har inte startat någon tävling med honom, men man vet ju aldrig... Picasso gör allt för ryttaren, men kan också busa till ifall man släpper allt när man rider.

Donna:
Donna är en 23 år gammal d-ponny. Hon är lite lat men superduper snäll. Jag rider inte Donna så mycket längre, men hoppade henne ett tag. Vann även maskeradhoppningen med henne. Hon gör allt för sin ryttare och är en riktig ängel.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0