Presentation av L (Laura)

2012-04-10 @ 20:24:45
Hej hej, jag rider precis som de andra på stockholms ridhus och är galen i hästar. Jag har ridit där i snart 8 år och just nu rider jag ca. 4 gånger i veckan. Snart kommer jag dock inte rida då jag ska operera axeln efter att jag ramlat av en liten älskad ponny. Egentligen rider jag två gånger i veckan men jag rider igen en massa lektioner som jag kommer missa när jag inte rider. Mina favorit hästar består av Kapten Hippon ( som jag älskar mest), Bo-j och lilla Nancy som tidigare var min medryttarponny.

Hästpresentation:
Kapten Hippon
 är en brun valack född-98 med en mankhöjd på 155cm. Hippon är min lilla ängel som jag sköter två dagar i veckan och oftast rider, helst hoppar jag honom eller rider dressyr utan sadel. Han är jättesnäll och skulle aldrig bocka eller försöka göra någon/något illa.


Boyence är min nyblivna favvo, han är en svart valack, född-94 och han har en mankhöjd på 162cm.
Han är jättesäker och man kan verkligen känna sig trygg när man rider honom. Han är en korsning mellan frieser och något. Han är dock otroligt rädd för tvättsvampar, vatten och häromdagen var han till och med rädd för borsten jag höll i handen när jag skulle borsta av all lera han rullat sig i.


Nancy är min föredetta medryttarponny som är ett litet trettonårigt sto. Hon är världens sötaste bruna ponny som kan hitta på små bus ibland. Hon är jättesnäll och gör aldrig något elakt.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0