Whopsi..

2012-04-29 @ 09:32:22
Det här inlägget skulle egentligen kommit ut igår, men eftersom jag och min dator inte alltid är kompisar så kommer det ut idag istället.

Idag ska jag ut till Hööks, som Laura redan har sagt, med Sophia och Laura och några andra. Sen ikväll ska jag och Laura nog sova hos Sophia.

Igår var jag på en födelsedagsmiddag, det var jättemysigt. Jag fick träffa massa släktingar som jag inte sett på minst tio år. Jag fick träffa 5 av pappas ca 30 kusiner och deras barn. Vi sjöng massa sånger och pratade, de var som en stor familjemiddag.

Min kamera är fortfarande på rymmen så bra bilder kommer inte förräns jag hittar den.

Kramar Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0