Dagens ridning

2012-05-07 @ 21:37:35
Idag hade vi en markarbetes övning. Hade Bailey, kände att det skulle vara kul att rida en häst som jag inte rider så ofta. Det gick ganska bra med tanke på att det var jättelänge sen jag red honom sist. Vi hade en övning då vi skulle galoppera över två bomar på långsidan, sen vända in på en liten båge för att sen skutta över ett sockerbitshinder på medellinjen.

Näst nästa vecka vill jag nog rida Fredrik eller Picasso eller någon helt random.

Kram Erika


Kommentarer
Postat av: MELKAN

// Heeei tusen tack för din fina kommentar! Jag kommer dessvärre inte göra någon design gratis. Kan hända att jag lottar ut en design men så länge jag tjänar pengar på att göra designer så ser jag ingen mening med att göra dem gratis, dessvärre :)

2012-05-07 @ 21:57:09
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0