Luddes födelsedagsfest

2012-05-06 @ 10:11:41
Förlåt för den dåliga uppdateringen men vi/jag håller på med en ny design.
Aja på Luddes födelsdedag gjorde jag och Lise och Katja en tårta till Ludde. Den innehöll gräs, blommor, morötter, äpplen, knäckebröd och bananer.
Sedan hade jag och Emilia köpt en hovkras (behövdes), en grimma och ett grimskaft.
Sedan tog vi ut Ludde för att han skulle få äta sin tårta. Han verkade tycka om den. Men han gillar inte äpplen lika mycket som bananer och morötter så man såg bara lite äppelbitar kvar.
Efter det var jag och gick med honom och jag tror det behövdes, så mycket som han hade ätit den dagen!
Grattis Ludde i efterskott!
Kramar Sophia

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha japp jag hann,nejdå du behöver inte alls köpa nytt godis det smakade asgott iaf haha ;)



Fin tårta! :D

2012-05-06 @ 10:35:00
URL: http://agnesfallman.blogg.se/
Postat av: Linnea Stampe <3

Hej, guuuudddd vilken snygg tårta ni gjorde till Ludde!

Kram <3

(vi ses i stallet)

2012-05-06 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0