New York, Dag 1

2012-05-15 @ 22:18:05
Sorry för den apdåliga uppdateringen från min sida. Tänkte berätta dag för dag från New York.
I torsdags åkte vi ut till flygplatsen tiiiidigt på morgonen för att hinna vara där lite innan så att vi inte behövde stressa. Flyget var helt okej, när vi om fram åkte vi in från Newark in till stan. Där vi åkte till hotellet på en gång. Vi fick ett rum på femtonde våning på ett jättefint hotell som hette The Standard. Det låg i området Meatpacking som är ett väldigt coolt område på Manhattan.
Vi bytte om för att sen ta en första tur på staden. Dagen bestog av lite shopping i SoHo. Köpte lite saker från Victoria's secret, PINK och Hollister. För att senare ta en fika på Dean & Deluca.
Vi åkte sen tillbaka till hotellet och tog en lugn kväll på hotellet.


Hotellet vid namn The Standard.


Utsikt över Hudson River.



Lite av den dagens shopping.



Imorron blir det skola och sen ridning.

Juste jag tappade bort min mobil i New York så ring inte eller smsa, för jag kommer inte att svara.

Kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0