ridning x 2

2012-05-30 @ 18:26:54
Först red jag lektion på Santa för Kicki och det kändes super bra! Det kändes som jag äntligen kan rida! Vi övade på skänkelvikning på medellinjen och ibörjan var det lite svårt men i slutet gick det jätte bra! Hon var mjuk och följsam hela tiden! Jag red utan stigbyglar nästan hela passet.
så här bra kändes det! Kanske lite bättre.
Sedan frågade Kicki om jag ville motionera Ludde uta och självklart tackade jag ja! Han var fin, lite seg på vissa ställen och pigg på andra. Vi travade över en bom som han ibörjan tyckte var jätte läskig. Sen bockade han och blev jätte glad men jag satt kvar :) I slutet när vi skrittade var han envis och ville äta hela tiden. Jag red honom i ca 45 minuter.
gammal bild
Sophia

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Verkligen!! Hörde att ni var superduktiga!

2012-05-30 @ 18:33:31
URL: http://mirjaams.blogg.se/
Postat av: Norea

Tänkte bara säga att du kan hitta alla bilder från brännbollen hääär: https://skydrive.live.com/redir?resid=B8FCC992CB06BD1D!2742



Kul att det gick så bra att rida :)

2012-05-30 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0